Filiph gästbloggar!

TJATJA BLOGGEEEN!

FILLE, ÄVEN KALLAD FANTAABOIII SOM GÄSTBLOGGAAAR!
Ja, vad ska kan skriva nu då? Tänkte liksom det skulle vara en awesome idé att gästblogga!
Men det är ju typ assvårt :c Åh, men jag kan ju säga att jag har varit på stan idag å sen nu är jag på Frösön och äter popcorn å Dr Pepper!
(DET LIGGER PÅ NORRA HALVKLOTET I ETT STÄLLE SOM KALLAS NORRLAND FÖR NI IDIOTER SOM INTE VET)
Jaa, men nu vet jag verkligen inte vad jag ska skriva. Okej, ska försöka nu!
ÅH VET NI VAD JAG KOM PÅ??? JAG HAR KNALLROSA BYXOR PÅ MIG, typ astufft!
Kan även berätta lite om flickan som har bloggen, Alma! Alma är världens underbaraste tjej, jag vet inte vart jag skulle vara utan henne nu!
Jag har varit med om mycket skit i mitt liv men Alma har alltid funnits där för mig! Hon är även den finaste flicka på denna jord.
Vi har liksom samma cp-humor också så det är bra Åh, vi har så många minnen tillsammans! Och fler kommer det bli :')
Åh, kan verkligen inte vänta till påsklovet när hon kommer upp till lilla Hackås! Gud vad skojjsigt det kommer bli :')
Åh, Alma jag älskar dig mer än någon annan i världen
Hm, nu blev det ganska tomt i mitt huvud, vet inte vad jag ska skriva.
JO! Jag tycker det är ganska awesome att heta BENGT! Typ asballt (ballt, stört uttryck men wth)

DET VAR ALLT FÖR MIG FANTAABOIII PUZZ PUZZ HEEEJDÅÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0