hihi,

Heeejsan bloggen! Jag bloggar nu för att filiph ville det. och jag brukar göra som han säger sååååå, ah jag bloggar lite. Ja iaf, jag har kollat på melodifestivalen, som typ alla andra har. haha. Loreen vann för er som inte visste, det var bra. Mitt liv är bra nu, för filiph är så gullig, hehe. Din förtjänst bästis! Jaa, som ni kanske vet så har jag varit singel sen i måndags. hehe. Åh, jag har verkligen ingenting att blogga om, är sämst. Känner mig så smal just nu för jag inte åt några chips. men det kommer snart förändras eftersom jag ska käka massa chips nu istället haha. Kom på att Molly Sanden är sjukt snygg, man skulle ju sett ut som henne. Hade ju vart chill asså! En av sverigest vackraste måste hon va asså. Själv är man lite sådär halv söt. ni vet som ingen lägger märke till typ? smälter in i mängden liksom.. stackars mig. haha, en bild får ni å. ni kanske har sett den förr meeeen ja... bambaaam
heidooo, xoxo Alma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0