jag har världens finaste vänner.

Hej alla sötnosaaar!
Idag var jag på museet och kollade på konstutställning med klassen, faktiskt jävligt intressant om jag ska vara ärlig. Åt en glass med karin och myste med, det var gott. men kalt.
Jag har inte så mycket för mig just nu, chattar med elin och evelina och mår lite skumt. Tror jag kommer bli sjuk oså.. Hellre bli sjuk nu än sen, ska ju upp till mina älsklingar snaart. Längtar som tusan. Har egentligen inte tid o blogga just nu, ska dricka te och ta en macka tror jag. Men ida skrev på min facebook att jag skulle, så ja. Ändrade profilbild på fejan igen osv. här är den å.
inte den finaste. men jag är ju tyvärr inte så fin. haha, så ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0