sushi

Hej finisar, jag är hemma från skolan idag. Mitt huvud vill inte sluta göra ont. Ville inte missa slöjden, men det gjorde jag. blöh. men jag har precis dushat och pappa köper sushi, han är bäst.
Tänkte dricka lite bubbelvatten och chilla lite.
Juste tänkte berätta lite om i onsdags, hade studiedag då.
Så jag vaknade typ 9 eller något för pappa väckte mig. Så drog vi ner till vårdcentralen för min yngste bror skulle kolla längd och vikt osv. Sen åkte vi till Varberg,  wilmer köpte en liten cykel som han skulle mecka med och jag köpte ett par trosor. Sen gick vi och fikade på espressohouse. Hade namnsdag eller mitt mellannamn då. Sen åkte vi hem, köpte en tröja på rödakorset. Sjukt billigt, haha. Sen gick jag och mamma ner på stan och köpte tre trosor till, hahaha. Vi snackade en del sen gick vi hem och käkade. så det var den dagen de.
Men nu ska jag borsta håret och sånt, i väntan på sushi.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0