"Detta fält måste fyllas i" NEJ, JAG ORKAR INTE DE NU

"Ska se om någon vill gästblogga?"
Alla fattar väl att den nån e jag? Alltså Evelina AAAAArvidsson...
Och som vanligt så vet jag inte vad jag ska skriva... lalalaaaaaa..
Men jag kan börja med att berätta de intressanta att jag saknar min mus.. Alltså datamusen..
Den e typ pajj.. fäfääään!
På tala om mina musar så kan jag också berätta att min andra mus (eller den tredje?) gick och fick skavsår idag :(
Jag cyklade 2,5 mil idag, och då vart det inte bra. Sen så va jag en hurtbulle å joggade/gick 6 km i morse också... wihoo, 3,1 mil idag.. :D
Å på tala om å jogga... Ida å Ebbs fråga om inte jag ville följa med till stockholm och springa midnattsloppet med dom... SKIIIITCOOOOLT! jamena, alla coola ljus efter gatorna och all musik, på naaatten... Hur coolt fåre bli?!?!
Så nu håller vi på å tränar inför de, moahaha ;D Och innan sommaren så ska vi springa till svensta (2 mil) WIHOO, HEJJA OSS!!! :DDDDDD
Nu tänker jag ladda upp lite bilder, bara för att...
Det här är ju då Justin Bieber som alla ser..?
Nejmen de va såhär.. Jag va i stan med Ida, Ebbs, Julia, Mudda och Simon,
och Mudda råkar ju gilla JB... A, åsså så va vi på stadium, å julia ba "Kolla Eve, visst e han lik JB?!"
Åsså så gick dom där ifrån, och då kom jag på den fina tanken att vi kunde gå fram å ta en idol-bild me han...
Så jag å Ebbs sprang efter han å hans kompis som han va me.
Jag: "Du, får vi ta en idol-bild med dej?"
Han: "varför då..?"
Jag: "För du ser ut som Justin Bieber"
Han: "Jaha, okej då.."
*Jag vänder mej om för att kolla på Ebba som ska ta kort* OCH SOM OM INTE EBBA HADE GÅTT
DÄR IFRÅN?! Och där stod jag helt forever alone som en idiot och börjar leta min telefon,
och som om inte hade den i handen dårå..?
Och sen efter att jag har tagit bilden och allt så går jag till Mudda och visar den,
å då säger han självklar: "Vi gick ju i samma klass i fyran"
SÅ DÅ HADE JAG SKÄMT UT MEJ I ONÖDAN! :O
ojojoj..

Fick aldrig något svar av Ida, och då frågar jag henne på måndan:
"Du svarade ju aldrig på mitt smssssss?!"
Hon: "hahaha, just de ja... hahah, jag skrattade så mycket så jag glömde svara.."
öjöjöjöj..
Bilden:
Jag va i stan typ förra helgen, och då köpde jag en sån där grejen som man ska ha i de där
hålet där man stoppar in hörlurarna, fast jag tycker att det ser ut som en antenn :(
Fast dagens ungdomar kanske inte vet vad en antenn e..? :D
Eftersom jag inte kan ha den där saken så får jag ha mina megabra-megafina hörlurar i istället dåå :D
HAHAHHAHAHA, ojdå..
Nemen gud va intressant de här vart nu då.. NEJ.
Jag pratar om så mycket ointressant när jag väl har kommit i gång... hehe ;3
Hejdå eller nåt <3<33<33<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3<3<3<33<3 nerå <3<33<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Alma

haha! vilket oerhört fint inlägg evelina! alltid lika kul när du gästbloggar! :') <3

2012-03-25 @ 21:59:15
URL: http://enlitenflickahh.blogg.se/
Postat av: ANonYm :d

http://www.facebook.com/profile.php?id=100000428463428

här haru jb ;) HAHA

2012-04-05 @ 21:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0