Det bästa jag har.

tjena pluttisar.
Jag är ganska trött och less på det mesta just nu.
Saknar sönder efter mina fina vänner. Ni är det bästa jag har, och jag är så lycklig att ni finns.
Vad skulle jag göra utan er? tänkte skriva lite om en av dom finaste.
Och det är Evelina.
Du lyser upp hela min dag, håller mig stark och låter mig inte falla ner till botten.
Har aldrig träffat någon så rolig och omtänksam.
När jag håller på att gå sönder, finns du där. Du påminner mig om allt som är bra. Allt jag lever för.
Att jag är speciell som jag är, tillräckligt bra.
Du är världens snällaste, du gör nästan aldrig något dumt. Och jag är väldigt stolt över dig. Att du inte faller för grupptrycket, som jag gjort alldeles för många gånger.
Du bryr dig så himla mycket. och du har verkligen hjälpt mig. Jag har känt dig sen tredje klass, och jag är så lycklig som kan kalla dig min bästavän. När allt känns jobbigt så tänker jag på hur roligt vi kommer ha i sommar, och vad fint det ska bli att börja i din klass igen. är det inte knäppt? Att jag skulle komma tillbaka efter två och ett halft år? vem hade trott de liksom.
Minns du när vi tog ett "kompiskort" du, jag och ida. Jag har kvar det, och det ska få en fin ram på bästa platsen i mitt nya rum. Vi var så himla små, och vi hade ingen aning om hur mycket vi skulle gå igenom tillsammans.
och kommer du ihåg när du var sådär mega galen i Hannah montana? Hur hela ditt rum var täckt av hannah prylar, och som du tjatade om henne hela tiden. Din stora idol! Du kanske är över din hannah period nu, men det var så himla fint att se dig se upp till någon på det viset. Jag var så avundsjuk, att jag själv inte kunde hitta en såndär mega bra idol. man kunde ju inte ha samma, det skulle ju vart helt fel. haha.
evelina, du är så mycket bättre än vad du tror. Du är så himla mycket finare än vad du själv kan se.
du har ett hjärta av guld, utan dig är jag ingenting.
Du är den bästa vän man kan få. Och du finns alltid där.
den här texten är alldelles för kort för att vara tillräcklig. Men jag hoppas att du förstår hur mycket du betyder för mig. det är helt knäppt va jag saknar dig min finaste. Men det är bara fyra/fem veckor kvar.
Sen stannar jag.
Jag kan inte med ord beskriva hur mycket jag älskar dig hjärtat. Men jag älskar dig hur mycket som helst. Du är det bästa jag har.
Och juste, du är så himla bra på att skriva! Du borde bli reporter, författare eller typ något viktigt. haha, du är iallafall himla bra på att skriva!
älskar dig min underbaraste. <3

Kommentarer
Postat av: Evelina

Alma. Jag gråter nu. Så himla fint skrivet av dig så jag vet inte vad jag ska säga för att få fram det jag känner och tänker på rätt sätt. På det sättet så du förstår hur mycket jag tycker om dig och hur glad jag verkligen blev nu och allt! :') Du är en så himla fin vän. Världens finaste, världens bästa osv 10000 gånger om.

Jag älskar dig så mycket som få! <3



Och det där kortet... HAHAHHAHAHAHA, DU SKA INTE HA DET SYNLIGT!!!!!! jag kollade på det här om dan.. HHAHAHAHHA, fyfan. Vi tar något nytt och finare istället tycker jag.. ;) Alltså nåt som är finare på mig, som du kanske fattar.. heheheh ;) <3



SAKNAR DIG SÅ JAG SPRICKER, FAST DU GÖR MIG ALLTID HEL IGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <333333333 hjärta hjärta hjärta hjärta hjärta

2012-05-10 @ 22:01:18
URL: http://sneost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0