I hope that you see right through my walls I hope that you catch me 'cause I'm already falling I'll never let a love get so close You put your arms around me and I'm home.

hejsan mina fina läsare!
Har inte mått så himla bra på senaste, men jag känner att det börjar bli bättre nu faktiskt.
Eftersom jag har världens bästa vänner så kan man inte vara ledsen allt för länge. Tack för att ni finns, hade inte klarat mig annars.
Har haft prao i två dagar hos en veterinär, det var roligare än jag trodde de skulle va.
Idag ska jag:
tvätta ansiktet, sörja in mig och borsta tänderna.
eventuellt träffa moa.
Städa mitt rum
platta mitt hår
äta någonting
packa
se en film
vara glad.
Men först ska jag försöka ta mig upp ur sängen. Kan ju vara en bra början tänkte jag.
puss och kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0