Tidsfördriv innan jag lägger mig.

SENASTE:

1. Dryck: vatten.

2. Telefonsamtalet: Kevin

3. SMS: evelina

4. Sång du lyssnade på: Sagoland-Medina

 

HAR DU NÅGONSIN:

6. Dejtat någon två gånger: haha va?

7. Har någon varit otrogen mot dig: jarå, det har hänt.

8. Varit kär: Ja.

9. Förlorat någon speciell person: ja.

10. Varit deprimerad: jorå.

11. Varit så trött att du somnat sittandes: antagligen.

 

DINA TRE FAVORITFÄRGER:

12. Rosa

13. Lila

14. neutrala färger.

 

I ÅR HAR DU:

15. Lärt känna en ny vän: japp!

16. Fått ditt hjärta krossat: Ja..

17. Skrattat så att du har börjat gråta: ja.

18. Träffat någon som förändrat ditt liv: ja, verkligen.

19. Insett vilka som är dina äkta vänner: ja.

20. Fått reda på att någon har pratat om dig: ja, det har hänt.

21. Kysst en kompis: vetinte..

 

BLANDAT:

22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: åh, använder inte msn.

23. Hur många barn vill du ha i framtiden: 2-3, kanske.

24. Har du några husdjur?: nope, tyvärr inte.

25. Vill du ändra ditt namn: Nej.

26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: hade tjejkväll med massa norrlännska saker, kändes mer som hemma då.

27. Vilken tid vaknade du idag: halv ett tror ja, min lillebror kom in och hoppade på mig.

28. Vad gjorde du igår runt midnatt: smsade.

29. Någonting som du längtar till: sommarlovet, yran, när jag flyttar och alla mina vänner.

31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: en pojkvän hade ju vart fint.

32. Vad lyssnar du på just nu: ingenting faktiskt.

33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: ja, faktiskt.

34. Vad gör dig irriterad just nu: att det är skola imorgon. måste gå upp sex, fml.

 

OM DIG:

36. Vad är ditt namn: Alma Karlsson.

37. Singel/upptagen: singel.

38. Stjärntecken: våg

39. Kille eller tjej: tjej

40. Nuvarande skola: Montessori

41. Gymnasie: det vet jag inte än.

42. Högskola: vet inte.

43. Hårfärg: brunt/blont, lite rosa kvar trorja.

44. Lång eller kort: kort som fan, haha.

45. Längd: 148 stolta centimeter.

46. Vad gillar du gällande dig själv: mina ögon, min längd, mina ben och rumpan haha! (a)

47. Piercings: öronen.

48. Tattoos: inga.

49. Höger eller vänster: whut?

DIN FÖRSTA:

51. Operation: Blindtarmen i guess.

52. Piercing: öronen

53. Tatueringen: ingen.

54. Bästa vän: Ida.

55. Sporten du spelade: Ridning, fotboll.

56. Husdjur: Dylan, en dvärgpudel.

57. Vaccination du minns: stelkramp, haha.

58. Konsert: oj, pappas var nog de första. Annars var det nog Markus Fagervall.. tror han heter så?

60. Alkohol du drack: öl, vin?

 

JUST NU:

61. Äter du: inget.

62. Dricker du: inget.

63. Är du på väg att: Gå och lägga mig.

64. Lyssnar du på: inget.

65. Väntar du på: att ja ska skriva klart de här.

 

DIN FRAMTID:

66. Vill du ha barn: ja.

67. Vill du gifta dig: ja.

68. Karriär i åtanke: musiker?

 

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?

69. Läppar eller ögon: oj svårt.. men ögonen. fast läpparna kommer på andra plats!

70. Kramar eller pussar: pussar.

71. Kortare eller längre: Längre!

72. Yngre eller äldre: äldre!

73. Romantisk eller spontan: spontan.

74. Snygg mage eller snygga armar: armar.

75. Tatueringar eller piercingar: beror på.

76. Känslig eller inte: känslig.

77. Ragg eller förhållande: Förhållande!

78. Bråkstake eller tveksam: bråkstake, men han må va snäll mot mig! ;)

 

HAR DU NÅGONSIN:

79. Kysst en främling: ja.

80. Gjort något sjukt spontant: ja.

81. Tappat glasögon eller linser: nej.

82. Haft sex: nej.

83. Krossat någons hjärta: ja.

84. Har någon krossat ditt hjärta: ja, det har hänt.
85. Har du blivit arresterad: nej.

86. Dissat någon: ja.

87. Gråtit när någon dött: ja.

88. Gillat din killkompis (mer än som vän): japp.

 

TROR DU PÅ:

89. Dig själv: nja, det beror på.

90. Mirakel: ja.

91. Kärlek vid första ögonkastet: ja.

92. Himlen: ja?

93. Tomten: nej.

94. Att kyssas på första dejten: ja.

95. Änglar: ja.

SVARA ÄRLIGT:

96. Varit otrogen: Nej.

97. Haft mer än en pojkvän på samma gång: nej.

98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: ja.

99. Vad kan du verkligen inte leva utan: Mina vänner och familj, pojkar som man kan pussa på, kokosbollar och vatten.

100. Har du svarat ärligt på dom här 100 frågorna: japp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0