Ljusen är tända för dom som har lämnat.

1. Fullständigt namn? – Alma Mathilda Karlsson
2. År? tretton, fyller fjorton i höst.
3. Vart bor du?-  Falkenberg, flyttar om 5 veckor.
4. Färg på ditt hus? – ljusblått
5. Hus eller lägenhet? Hus
6. Klass? – 7:an
7. Vilket år tar du studenten? – vet inte.
8. När gick du upp i morse? – 1-2?
9. När ska du sova? – 3? nej, jag vet inte haha.
10. Vad har du ätit idag? – Pannkaka, pizza, ben & Jerry's. (Borde inte ätit något alls)
11. Dagens klädsel? – Trosor, skjorta, mjukisbyxor.
12. Dagens smink? - Inget.
13. Dagens roligaste? - inget speciellt tror ja.

Socialt:

14. Har du många vänner? - jorå.
15. Vem chattade du med senast? - Vet inte.
16.  Har du pojk-/flickvän? nej.
17. Vem pratade du med sist? - mamma
18.  vem är din bästa vän? - Ida, Evelina,  kevin och Frida.
19. Vem fick du senast sms ifrån?- Minns inte, har inte smsat sen igår.

Favorit:

20. Film? – Dear john.
21. Låt? – scyscraper, no one wants forever, de bara e så, atm.
22. Mat? - kött.
23. dryck? - vatten, snapple, cola och te.
24. Färg? - lila & rosa
25. Godis – sura körsbär.
26. Land? – Japan kanske?
27. Ämne i skolan? - Bild, Svenska.
28. Människa?- Evelina.

Senaste:

29. Gången du shoppade? - ett tag sen.
30. Gången du bakade? – igår.
31. Gången du stulit något? - gör inte sånt. :p
32. Gången du gjorde något dumt? - För ofta.
33. Gången du drack? – valborg.
34. Personen du kramade? – lillebror.
35. Gången du kysste någon? - Sist jag var i Sveg. fredag den 13:e
36. Personen du dampade på?  mamma.
37. Personen du bråkade med? - mamma.
38. Personen du blev ovän med? - vet inte.
39. Gången du fick skrattattack? - Varje dag.
40. Personen du snackade i tel med? kevin. pratar sällan i telefon.
41. Gången du grät ? – I natt.
42. Gången du var kåt? – varje dag! hahaha :')

Antingen eller:

44. Svart eller vitt? – Båda.
45. Hund eller katt? - katt.
46. Ute eller hemma? - ute.
47. Tvspel eller datorspel? - dator.
48. Singel eller upptagen? - Upptagen, helt klart.
49. Hångla eller kyssa? - båda.
50. Lunarstorm, msn eller playahead? - inget av dom.
51. Ragga eller bli uppraggad? - Bli uppraggad.
52. Blont eller svart hår? - svart.
53. Har du blåa ögon eller bruna? – gröna/blå/grå?
54. Choklad eller lakrits? - inget av dom.
55. Coca cola eller fanta? - cola.
56. Pizza eller kebab? – inget av dom.
57. Randigt eller prickigt? - prickigt
58. Blatte eller svenne? - spelar ingen roll
59. Älska eller bli älskad? - Båda
60. Leva eller dö? – Leva.
61. Vänner eller familj? - beror på.

Antal

62. Personer du älskar? väldigt många.
63. Personer du hatar? - några.
64. Glassar du ätit på en dag? vet inte.
66. Gånger du varit hög? - inga.
67. Personer du saknar just nu?- minst 10 pers.
68. Gånger ditt hjärta brustit? – alldeles för många gånger.

Vem:

69. Kommer du inte överens med? – dom som har konstig syn på folk.
70. Vill du kyssa nu? - en.
71. Ska du träffa imorgon? – ingen, vad jag vet.
72. Sjöng du senast för? - mig själv.
73. Skickade du senast gb till?- vad är det? :h
74. Spelade du tvspel med senast? – spelar inte tvspel.
75. Vill du ta med på resa nu? – evelina, ida, frida och isabelle.
76. Vill du kasta en sten i huvudet på? - några.
77. Vem förtjänar att dö? - ingen. eller kanske anders breivik?
78. Är söt? – Dom flesta, inte jag. men alla andra.
79. Vill du sova jämsides med i natt? - mina bästisar, hihi.

Vad:

80. Gör dig glad? – musik, när folk säger att jag har perfekt kropp, vänner, familj och kyssar.
81. Gör dig ledsen? – Folk som låtsas, om jag ätit för mycket.
82. Vill du helst göra nu? - Gråta.
83. Önskar du att du slapp göra? - Tänka så mycket på allt skit.
84. Vill du ha nu? –  smalare midja
85. Önskar du dig i födelsedagspresent? - Pengar, systemkamera.
86. Längtar du till? – Den här underbara sommaren jag ska ha med mina vänner, nya huset, att bli brun, kyssa någon, grilla, umgås med fina personer, yran. 
87. Tycker du om dina betyg? - Har inte betyg, men mina omdömmen är väl bra.
88. Ångrar du i ditt liv? - Alla fel jag gjort, alla vänner jag har förlorat.
89. Är det bästa som hänt dig? - Mina vänner, mina bröder och att jag ska få flytta hem igen.

Vad tycker du om?

90. Rökare? - jadu, vad ska jag säga om det? Dom är lika fina människor för det. Alla röker väl ibland?
91. Bråk? - meningslöst..
92. Killar? - Dom kan vara underbara, fina och man kan inte låta bli dom. Men ändå kan dom såra än mer än någon annan.
93. Tjejer? - utséende fixerade, ytliga, snackar för mycket skit, men dock inte alla. som tur är.
94. Skola? blöh.
95. Framtid? - spännande, men läskigt.

Övrigt:

96. Är du kär? - tyvärr.
97. Hur lång är du? – 1,48/1,49cm?
98.Första tanken när du vaknade? - fyfan, vill sova mer.
99. Sista tanken när du somnade? - Allt som är jobbigt.
100. Hur mycket är klockan nu? – 20:44

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Försök att lägga energin på annat än din kropp (den uppfattningen får jag efter att ha läst detta) om du redan har ätit pizza osv så hjälper det inte att man får ångest för det kommer inte ångra nånting, tänk ist "fan va gott de va" njut av det i stället om du i vilket fall kommer att äta det. Om du vet att du sen kommer få ångest kan du lika gärna låta bli att äta.

2012-05-06 @ 11:05:32
Postat av: Alexand

Vill tillägga att jag inte på något sätt försöker att vara elak av något slag bara det att det är för många unga tjejer som lägger energi på helt fel saker! :)

2012-05-06 @ 11:06:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0