You can take everything I have, you can break everything I am.

Tjabba skruttisar!
Har inte bloggat under valborg o så, var hos nathalie då ju! haha :')
Men, men idag var det en soft dag. Verkligen hur mysigt som helst!
Det var soligt hela dagen, värsta sommarvädret! Man blev liksom glad haha.
Men det var väl en vanlig skoldag, maten var äcklig. Så jag kände mig som ett skelett som gick där typ utsvulten. Sen åt jag, kände mig som en elefant efteråt haha. Men nu ikväll kom hampus och ludvig och knackade på min dörr, så vi mötte upp oskar sen gick vi på stan och bara chillade. Idag var en bra dag, fick mig att glömma bort allt jobbigt för en stund. Känner mig ganska bra idag.
Jag och världens finaste lillebror tog några egobilder!
Haha jag är ju typ rosa!? :o
Puss och kraaam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0